Du får tildelt en fast BPA-rådgiver som alltid er tilgjengelig for deg og assistentene dine i vanlig kontortid, på telefon, e-post og via Teams. Dette vil være din og assistentenes nærmeste kontakt i det daglige.
I tillegg har vi en vakttelefon som er bemannet fra 6 om morgenen til 23 på kvelden, også i helger, ferier og helligdager. Her vil du alltid treffe en av våre BPA-rådgivere eller BPA-lederen.
I Aberia blir du en del av et fellesskap, og vi vil invitere deg inn i ulike forum du kan ha nytte og glede av.
Vi benytter styrings- og vaktplanleggingsverktøyet Tamigo, og som arbeidsleder får du den opplæringen du trenger av oss for å ivareta dine oppgaver. Tamigo brukes også som lett tilgjengelig dokumentbank for det du og dine assistenter trenger, og til å informere og engasjere både deg som tjenestemottaker og dine assistenter, sammen med månedlige nyhetsbrev og hyppige oppdateringer på sosiale medier og nettside.
BPA-teamet har støtte fra Aberias fellestjenester. Her sitter det kompetente medarbeidere innenfor blant annet service, HR, lønn, økonomi, fag, kvalitet, kurs/opplæring, jus, IT, kommunikasjon, etc.